سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 دلیل برای بهینه سازی وبسایت

5 دلیل برای بهینه سازی وبسایت

همانطور که میدانید برای بالا بردن رتبه  سایت در گوگل باید از قوانینی که گوگل طبق عنوان سئو تعریف کرده را رعایت کنیم تا از لحاظ گوگل و هم از نظر کاربر مشکلی نداشته باشد. به این ترتیب رتبه سایت افزایش پیدا میکند و بازدید و ترافیک سایت بالا رفته و موجب افزایش درآمد میشود. 

در ادامه دلایل اصلی بهینه سازی سایت را عنوان کرده ایم؛

1-بالا بردن سرعت سایت

همانطور که خودتان میدانید اگر سایت سرعت پایینی داشته باشد ممکن است تعداد خروج از سایت در ثانیه اول افزایش داده شود و این عامل پایین آمدن رتبه سایت میشود. بنابراین سرعت سایت در افزایش بازدید سایت می تواند  بسیار تاثیر مثبتی دارد. با سئو سایت، سرعت سایت نسز بالا میرود. 

2-جلب توجه کاربران

طراحی سایت باید به گونه ای باشد که هم از نظر طراحی و یا رنگ بندی بتواند نظر کابر را به خود جلب کند. سعی شود از تصاویر با کیفیت و از ویدیوهایی که نظر کابر را جلب میکند استفاده شود.

3-محتوای خوب طبق نظر کاربر

یکی از عواملی که کاربر را به سایت جذب میکند، محتواست. ایجاد محتوای خوب باعث میشود کاربر سایت شما را در گوشه ای از دهن خود نگه دارد و یا همیشه به آن سر بزند. 

در صورتی که متن کامل نباشد و یا از جای دیگری کپی گرفته شود این از کیفیت سایت شما کم میکند و کاربر دیگر به آن اهمیتی نمیدهد.


4-بالا رفتن ترافیک سایت

در صورتی که درآمد پایینی از کسب و کار آنلاین خود دارید حتما سئو سایت را در نظر داشته باشید. اگر در کار خود موفق نیستید و سایت ندارید در اولین مرحله پیشنهاد ما به شما طراحی وبسایت میباشد.

در مرحله دوم بهینه سازی سایت است که نباید فراموش شود.

5-افزایش درآمد

در صورتی که تمام مراحل بالا رعایت شود به خصوص تولید محتوای خوب و طراحی سایت به مرور بازدیدکنندگان سایت افزایش یافته و درآمد ناشی از آن افزایش پیدا میکند.


منبع

وب نگاه